Jesteś tutaj: Nauki weterynaryjne » Choroby zwierząt gospodarskich » Choroby drobiu
Zwierzęta
Nauki weterynaryjne
Choroby drobiu

M. Pattison, P.F. McMullin, J.M. Bradbury, D.J. Alexander, wyd. I polskie, red. A. Wieliczko

• ISBN: 978-83-7609-115-0
  • Liczba stron: 710
  • wydawca: Urban & Partner
  • Numer katalogowy: 507405
  • Dostępność: 1 - 2 dni

Poleć znajomym:

Cena: 193,30

Przemysł drobiarski to jedna z najważniejszych dziedzin w światowej produkcji żywności.
W związku z rozwojem technologicznym zmieniają się standardy postępowania dotyczące hodowli, żywienia i leczenia drobiu. W tym najnowszym wydaniu podręcznika zawarto najistotniejsze wiadomości z zakresu diagnostyki, postępowania i leczenia chorób występujących współcześnie u drobiu.
Książka została podzielona na 7 podstawowych działów. Zawarto w niej także 5 nowych rozdziałów, dotyczących m.in. ptasiej grypy i bioochrony hodowli drobiu. Opisy poszczególnych chorób, w tym również rzadkich schorzeń występujących m.in. u kur, kaczek, indyków i perliczek , zostały zilustrowane licznymi rycinami. Podręcznik jest przeznaczony nie tylko dla lekarzy weterynarii, ale także dla hodowców i zootechników. Będzie on niezastąpionym źródłem wiedzy oraz pomocą w rozwiązywaniu problemów, z jakimi spotykają się oni na co dzień w swoich praktykach.

Podobne książki
Choroby bydła mlecznego Tom 2

Postepowanie i Leczenie w Nagłych Przypadkach Chorób Koni

Atlas chorób skóry zwierząt gospodarskich